Szanowni Państwo,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wspólnie z Urzędem Miasta Zgierza zaprasza w dniach 20, 27 i 28 lipca br. w godzinach 13:00-16:00 do Miejsko-Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zgierzu przy ul. Długiej 29A. Eksperci z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych udzielą wparcia przy zakładaniu profilu na Platformie Usług Elektronicznych oraz przy wysłaniu wniosku „ Dobry Start”.
Do założeniu profilu niezbędny jest dowód tożsamości oraz:
-adres mailowy,
-numer telefonu komórkowego, oraz dostęp do jednego z tych narzędzi.
Do wysłania wniosku niezbędny jest:
-Nr PESEL dziecka
-adres placówki do której uczęszcza dziecko,
-numer konta bankowego na które ma być przekazane świadczenie,
-dokument potwierdzający niepełnosprawność dziecka,
-w przypadku wniosku osób innych niż rodzice, dokumenty potwierdzające status prawny opiekuna.
Zapraszamy!